Måndag!


                                                                        Hej hej allihopa!

                                                                             Måndag !

Det har varit en lång dag i skolan idag. Det känns lång men vi slutade klockan 2. Kan inte tänka mig att sluta 4 på dagarna :O jobbigt!  Hoppas det har gått bra för alla i skolan. Inte alltid kul med måndag. Måndagar är värst.

Idag kollade jag på mina kompisar som spelade fotboll vid skolan i det iskalla väder. 

Dem pantade min mössa mot en boll så att dem skulle kunna spela -.-’ men det gjorde inget, dem lovade att lämna tillbaka mössan imorgon. Jag få hoppas att jag få tillbaks den.

Snart är det sporlov. Vi går sista veckan i skolan. Det är bara att köra hårt. Jag och min familj vet inte riktigt vad vi ska göra på sportlovet.  Kanske kanske åka skidor.. Jag har sagt att jag vill i alla fallJ

Är det någon som ska göra nått kul på sportlovet?

Hoppas att ni få en bra fortsättning på kvällen och så en bra tisdag som väntar på alla imorgon.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!