Musik

Heej heeej!

Har inte ätit middag än. Mamma och Thomas är på gym. Väntar på att de ska komma hem. Sitter just nu och lyssnar på musik, gör också läxorna samtidigt. Jag tycker inte om att sova utan musik och inte heller göra något tråkigt utan musik. Musik betyder mycket. Även om jag inte tycker om att hålla på med musik så tycker jag om att lyssna på musik, Det hjälper att lugna ner sig! Speciellt när man är på dåligt humör.

Jag brukar oftast/mest lyssna på thaimusik. :)

Min läxa tills imorgon är svenska läxan. Att skriva en berättelse av några ord som måste med i berättelsen.

Måste också hinna se klart min thaiserie :o Men vi få se om jag hinner. Ha mycket att göra.. 

Ni få ha det bra! 

ses ses! <3 

  
Nu! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!