Näääj! Inte måndag! :(

Hejheeej!

Vi var inte hemma hos Thomas mamma idag men istället var vi hos Thomas morfar. När vi kom hem vid fyra ungefär så somnade jag direkt och vaknade upp typ klockan sex. Och vi åt middag och sånt, inget speciellt. Efter middagen så kollade vi på en film, en svensk film, tror att den heter Den fördömde, inte säker. Men den var faktiskt ganska bra och det var en söt kille som är med också hahaha och imorn är det måndag. Hatar att vakna tidigt på en måndagsmorgon :( såå jag ska nog gå lägga mig nu så SES!<3


Naaaaw Vilmer & Joel igår. Så söta visst? :D


Haha Vilmer chinese style XD

Det var alla bilder jag tog igår. hehehe ^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!