Neui känner mig ganska bra :o

Helllooooo!

Allt det Neui skrev om mig stämmer korrekt. haha men nåra saker som hon skrev om mig gör hon faktiskt själv också t.ex. som hon pratar högt hemma och typ plugga i sista minuten. Och det jobbiga med att hon gör sin läxa i sista minuten är att JAG måste hjälpa henne med läxan -.- Men jag är snäll så jag hjälper till. Men här får ni oxå veta lite mer om Neui, iaf vad jag tycker om henne^^

Visste ni att Neui:
- Pratar väldigt mycket. Asså då menar jag mycket. Hon pratar 24/7 förutom när hon äter och sova.
- Simmar snabbare än mig :O
- När hon tycker om en person så är hon ÖVERDRIVEN GALEN i den personen.
- Äter aldrig upp sin mat. Hons ska alltid lämna kvar en liiiten bit av sin mat på sin tallrik.
- Tycker att hon alltid blir ful på foton. Men det blir hon inte alls.
- Säger alltid "Jag skojar bara" efter att jag kom på henne att hon ljög.
- Har ingen mobil just nu vilket gör att det är lite jobbigt att kommunicera med henne när hon inte är hemma.
- Är ALLTID i mitt rum. Hon gör ALLT i mitt rum. Men det mesta hon gör är skräpar.
- Hennes fullständiga namn är Neui Kullathida Burom Injonglan.
- Är aldrig på min sida. Hon håller med andra som är emot mig.
- Gråter jättelätt när hon kollar på en sorgligt thaiserie.
- Är en äkta dåligförlorare. Och såklart så hatar hon att förlora.
- Kan inte hålla hemligheter så bra.
- Tycker inte om att städa sitt rum. Det därför hon är i mitt rum hela tiden.
- Hon och jag har helt olika smaker när det gäller killar.
- Blir irriterad när jag inte lyssnar på henne för jag är upptagen med att skriva ett sms. (Det är viktigt, hallå XD)
- Kan vara jättejobbigt ibland. Men vad ska man göra, hon är min syster.


HAHAHAHAHA kunde inte sluta skratta XD


Naaaw kolla va gullig hon var när hon var liten. En liten tjockis ;)


Sådär är hon när hon är så kallade ÖVERDRIVEN GALEN :)


Lilla prinsessan!


Thailand 2010




SISTERS FOREVER!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!