"Ny" mobil för ett tag

Heejhej!

Ska diska snart. Ses kanske plugga lite på SOläxa, karta på Norden. Blää. aaa Idag var det skolan som vanligt men vi hade ingen idrott för vår vikarie failade och kom försent hahaha Och på spanskan så fick vi veta vår provresultat. Maxpoäng var 73, MVG var 69 och gissa hur mycket jag fick? 68,5 GAAAAAH Jag dog. T.T jaajaaa vill inte prata mer om det. Vill vara gråta annars haha jag har blivit så känsligt nu för tiden, vet ej varför. Mamma sa att jag kanske är kär, GAHAHAHAHA jag dog av garv XD meeen aaa så imorn ska jag ha ett boktest på en bok jag knappt har rört haha Önskar mig STOR lycka till!^^ BYE!<3


I mean... Good luck to myself^^


Jag idag. hehe mitt hår är lite... XD


Min "nya" mobil. haha Jag bytte med Vilmer. Jag är så himla trött på min gamla mobil :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!