Orkar inte....

Tjooooooo!

Jag lyssnar på musik just nu. Tänker kolla på en thaiserie snart. Vet inte var Neui är. Tydligen i sitt rum haha Hon sover säkert. Idag var jag i skolan som vanligt. Kort dag, nice jag vet. Efter skolan var jag i Vällingby med nåra. När jag kom hem så hade jag inget spec att göra så satt framför datan en stund och kollade på tv också. Jag har inte köpt godis men jag har en marabou kvar från förra veckan och plus att Thomas köpte en till marabou till oss^^ Så jag tror att jag klarar mig på två marabou den här natten :) Neui har inte bloggat, antingen är hon en latis eller så har hon inte lust haha men jag tror mest att hon är lat XD jaajaaa men jag ska gå och kolla om det finns lite läsk kvar nu, jag är törstigt. CYA!<3


Ayu idag!



Systrarna idag!


Lite mer mmmmm i livet! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!