Planer för FREDAG! :D

Heeejhej!

Jag har presic ätit klart och ska nu börja plugga till NOprovet som vi ska ha imorn. Men jag ska bara blogga lite först. Juste, SOprovet  gick ganska bra för mig idag. Hoppas på MVG men jag tror att det blir VG. Imorn är det fredag! Yuna och Hana kommer hem till mig vid tre eller fyra imorn och vi ska kolla på den thailänska filmen! Åhh tänk om jag gråter igen när jag kollar på den. Haha men den är så bra! :D aaaa och vid klockan åtta så drar jag, Yuna, Kareem, Omar och kanske nån mer till Åkermyntan och där ska vi kolla på en innebandymatch. Vilmer är sjuk men han kanske ska spela ändå. Vet inte. Jepp och det var lite saker jag ska göra imorn :) sååå Nu ska jag börja plugga T_T Say Good luck! BYE!<3

 


Dagens Gamm! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!