Redo för bussresan!

Yoyoyooo!

Har ätit nu. Ska börja plugga snart. Prov imorn ju :/ Idag var det kort dag. Slutade, hade hemspråk sen kom jag hem och senare gick jag till Vällingby med Neui och träffade mamma där. Vi handlade, köpte en present till Thomas. Han fyller år på Alla hjärtans dagen ^^ och så köpte jag en halsduk, en mössa och mycket goda saker till bussresan på fredag :D Har köpt muffinsformer så jag ska baka imorn. Jag har bestämt mig att jag bara ska baka muffins för att jag har redan köpt ganska mycket saker som jag ska äta på bussen :) Här får ni se lite bilder på saker jag har köpt och bilder på mig idag. BYE!<3


Jag idag & Halsduken. Rosa XD


Hittade typ inga fler så jag tog den bara. Köpt med mammas presentkort^^


Chips & Cola & Marabou & halvt kilo godis :D + muffins som ja ska baka imorn!
Jag har lovat mig själv att inte äta godis den här veckan för att jag kommer äta mycket på fredag^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!