Tjejkväll med killarna hahaha

Heejsan!

Jag och Neui tvättar våra kläder just nu. Efter jag har tvätta drar jag till Yuna. Tjejkväll. Jag vet inte än vilka som kommer dit men jag vet iaf att det kommer vara fler killar än tjejer haha Då kanske man inte kan kalla det tjejkväll^^ Vi ska typ kolla på film och hitta på nått kul. Men först måste vi tvätta klart först :/ Jag är sjukt trött. haha Sov halv sju och mamma väckte tio :O Tänk om jag somnar när vi kollar på film och tänk om de ritar på mig igen som de gjorde den senaste gången vi kollade på film ojojoj ska försöka inte somna då :D aaa men jag måste nog dra nu CYA SWEETIES!<3

  

 




Friends!♥





Har inte fixat mig än så orkar inte ta bilder på mig.
Men här får ni bilder från skolan, tror det var från i måndags :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!