Trött men vill inte sova!

Heeeeeeeeej!!!!

Min dag var SJUKT ROLIGT som jag hade förväntat mig! :D Vaknade 05.30 och gick till skolan 06.45. Väntade på bussen i det kalla vädret i en halv timme och halvtimme till i värmen. Så bussen blev en timme försenad. Det var mycket trafik och vädret var skit så vi kom typ två timmar försent. Första gången jag åkte skidor. OhMyGode! Jag ramlade skit många gånger från början hahaha men till slut så kunde jag åka väldigt bra ändå! STOLT! Men vi fick ändå inte vara där så länge T_T Jag ville inte åka hem! Vi kom hem ungefär 19.30 hahaha Jag MÅSTE åka nästa år också! :D Men nuuu börjar jag känna värket i mina ben. Jag kommer förmodligen ha ont i hela min kropp imorn :O Jag lägger upp bilderna imorn, orkar inte idag^^ mmm jag ska kanske sova snart, kommer sova så himla gott inatt! OYASUMINASAI!<3


Nåra dagar sen på Donken




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!