Underbara Romme!

Det går inte att lägga upp alla bilder som jag har tagit från Romme, det är för många bilder haha men här kommer gaaaanska många bilder ändå! Njuut av bilderna och ni får ha det bäääst!<3


På bussen mot Romme:


Jag!^^


Vilmer & Hakan & Jag


Coolingen Alex ;)


Ragge Raggmunk :)

I Romme:


Marina & Max & Viktor & Rasmus & Vilmer & Hakan


Viktor & Vilmer & Marina


Marina & Vilmer & Jag. Vilmers skidor är superultra coola. De lyser :O


Söta Hivron & Jag. MAAAT!^^


Me!


Vilmer & Viktor


Hakan & Mattias & Jag & Hivron :D


Hivron & Jag & Sussi! De tre bästa nybörjare ;D

På bussen mot Vällingby:


Hivron & Jag ^^


Hivron & Jag & Nicke


Viktor & Jag. VIKTOR LER PÅ BILDEN!!! :D


Tjockisen åt upp alla mina muffins :P


Jag & Rasmus :)


Max & Jag :D


Max & Vilmer & Jag. Samma min tre bilder i rad hahaha XD


Grabbarna Max & Vilmer & Viktor


haha söta Vilmer


Hivron & Jag^^


Joel :)


Hivron & Vilmer & Jag


Vilmer säxig bree


Hakan & Belli. Söta X)


Vilmer & Hivron & Jag :D

Jaaaa som sagt LITE bilder :P







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!