Onsdag!

Heej!

Har nyss kommit hem. Har varit i centrum med Gamm och mamma men mamma gick upp innan. Vi köpte en present till Thomas, han fyller ju år på måndag. Samma dag som Alla hjärtans dag! Sen köpte jag också en mössa och jättemycket godis :P Inte fredag än men förbereda inför fredagkväll! Det är ingen speciellt på fredag men det är sköööööönt!! :D

Har idag redan gjort läxorna! hmm.. och i skolan var det allt som vanligt förutom att Yasmin inte kom till skolan. Hon skulle operara sig (knän)!! Hoppas verkligen att det går bra!! Idag hade jag musiklektion. Jag spelade piano, och efter det hade jag hemspråk xd

Ska äta middag nu! Ha det bra!

Ses ses! <3






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!