Angelina Jolie

Halllåååå!

Jag har sett klart två filmer och det var inte de jag ville se! XD Jag såg två filmer som Angelina Jolie spelade huvudroll. Jag, mamma och Thomas såg Mr.&Mrs. Smith som vi alla hade sett förut men vi ville se den igen för att den är rolig :D och den andra filmen vi såg var Salt. Den var faktiskt ganska bra tycker jag :) Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska hitta om det finns nån thailänsk tv-program jag kan kolla på istället för thaiserie, orkar verkligen inte^^ Typ första gången jag inte orkar haha! Nämen kanske imorn eller nått men jag får väl säga Godnatt till er nu för jag tror jag ska nog sova snaaaart^^ Är faktiskt liiite trött haha! NATTI! DRÖM SÖTT!<3


Ayu&Hennes Prins!♥


SALT


Mr.&Mrs. Smith

OYASUMINASAI!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!