Bra början!

HejSvejs!

Kom hem från skolan för en stund sen. Dagen började med håltimme på matte hahaha! Bästa terminstart man kan få. Vi hade HKK idag och vi bakade typ nått bröd sen slutade vi vid halv fyra :) Imorse fick jag en repa på min rosa klockan, jag grät nästan men jag har garanti till den så jag hoppas att de kan fixa en ny eller byta glas eller nått för jag blir ledsen varje gång jag kollar på klockan T___T Annars har min dag varit ganska lugnt men imorn ska vi ha två timmar svenska GUD va jobbigt! Men imorn så slutar vi tidigt! YES! Jag tror jag ska kolla lite på tv nu! Och Neui kommer säkert blogga när hon kommer hem! SES!<3



Ayu idag!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!