Brev!

Heeej!

Nu är jag hemma och när jag kom in så jag att jag har fått ett BREV! Hahaha blir extra glad för att det inte är så ofta jag får brev och att jag har fått det av en kompis. Det är Annely. Det är flera pusselbitar som man skulle pussla ihop, på baksidan har hon skrivet meddelade som jag ska läsa när jag har pusslat ihop allt:)

Men jag blev jätteglad, TACK Annely :D <3

Skolan idag..

Idag var det ingetspeciellt i skolan. En valigt skoldag. Vi fick också massera varandra. Jag fick massera Albin och fick massage av honom. Efter jag slutat hade jag hemspråk  (thailänska). Det gick väl bra men det var inte kul.. Efter det så gick vi hem till Kenji. Det var jag, Yasmin, Paisan och Kenji. Kom hem vid 5 och är nu hemma.




 







Ha det bra allihopa! Ses snart! :D <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!