Dagen!

Hellooo!

Idag

Jag har varit hemma hela dagen idag. Jag vaknade vid 11. Gamms kompisar kom vid 12 och kollade på film här hos oss. Jag kollade med dem första filmen. (Peranormal Activity2) Jag  såg inte klart den. Filmen gick juu på bio, men det jag inte förstår är hur man kan  slösa pengar på att se filmen på bio? Den är långtråkigt. Men lite läskigt är den ju. Efter det har jag bara suttit vid data och sånt. Men sen vid 3 på eftermiddag så fick jag såå ont i magen. Jag mådde dåligt. Jag gick och vilade en stund  sen vid 4 väckte mamma för att hon ville att jag skulle äta. Jag var inte hugrigt, men var tvungen att äta ändå. Efter 4 fick jag ont i magen igen.. :( så jag gick och vilade igen, och vaknade vid 6. Duschade och åt middag. 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!