Fika..

Hejsan!

Har nyss varit nere och fikat med mamma och Thomas. Jag tog en budapesttårta och en cola. Jag åt bara halva av tårtan, orakade inte hela (som valigt). Sen följde jag med mamma och Thomas för att handla mat & godis. Vid hemköp i Vällingby såg jag en stakars lillaflicka som tappade bort sin mamma. Hon stod och ropade på sin mamma hela tiden. Jag hoppas att hon har hittat mamman. Det tror jag att hon gjorde.

Ringde till mormor och några släcktingar  i Thailand också. Jaa mer än så har jag inte gjort. :) Nu är Gamm hemma också så hon kommer säkert blogga om vad hon har gjort och hur det har varit med henne idag.

Ses ses!





 Jag idag:D 

 


Postat av: Nicolasella

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-05-05 @ 08:45:09
URL: http://nicolasella.bloglabel.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!