Idag!

Tjoooo!

Idag när jag väntade på Neui så kom Yuna hem till mig och sen gick jag, Neui och Yuna till centrum tillsammans. Vi gick runt och kollade i affärer och jag köpte min tröja, godis&choklad och nåra saker till. Jag kan visa er vad jag har köpt imorn. Men juste nu ska jag leta efter en film som jag vill kolla på. Den är på thailänska hihi^^ Imorn kommer mina kompisar hem till mig och vi ska kolla på film :) De kommer typ klockan 12 åhh jag måste vakna typ 11 eller nått då :/ Tidigt för mig XD haha vi ska typ kolla på skräckfilmer yay :D aaja men jag kanske skriver mer sen, om jag orkar haha SES!<3


Jag idag!


Jag i min nya kawaii tröja ><''


Kolla tjockisen! XD




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!