Jag är duktig YAY!

Sawaddi ka! hihi Det betyder Hej på thailänska! :D

Idag har varit en lång dag, slutade klockan fyra. Då gick jag och handlade lite saker för mamma ringde och sa att jag skulle handla och sen laga mat ikväll. Och middag blev Thaimat! haha Jag är inte direkt pro men ja kan ändå laga thaimat och det blev gott!^^ Juste! Vi fick veta provresultatet på NO idag och gissa vad jag fick?! 27 av 27 WOHOO! Och på matteprovet så fick ja 39 av 40, men jag blev ändå liiite besviken på mig själv! Liksom ett poäng och jag missade! T.T jaajaa nästa gång! Vet ni vad? imorgon är det FREDAG! hihi Jag och Neui tänker gå i centrum shoppa lite imorn och jag ska ska köpa min söta tröja! :D nääämen nu kommer jag inte på nått^^ Så vi ses imorn då! LOVE!<3



Today!


Jag & Sötaste Emelie i skolan idag! Hon är så söt!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!