Kinect..

Heeeeeej everybody! :D

Skolan har varit somvligt idag. Vi hade också hemkunskap sista lektionen. Vi gjorde fransk bröd med varmchoklad. Det var kul men det var samtidigt kaos.. Iallafall Jim!

Efter skolan har jag haft mina kompisar hemma. Kenji, Yasmin och Paisan. Vi tittade först på film och sen spelade Kinect..

Sitter nu och tittar på Thaiserie. Ska laga mat idag, det blir Pastacabunara..   
Jag måste också göra läxor.. Brevet till min brevkompis i Bollnäs. (Zimone)



Det finns många olika spel till de.. Jag tycker inte det är det roligaste. Nästan som wii.. T.o.m svårare! 

Meen nu ska jag forsätta kolla på min thaiserie.. Ni får ha det så bra! Ses..

 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!