Laga mat..

Heej allihopa!

Har nyss lagat mat! Det blir spagetti med köttfärssås.. Väntar nu bara på att spagettin ska bli klar. Sen ska vi äta. Spagetti och köttfärssås är det ända jag är bra på att laga, hahha xD I köket och lagar mat är inte riktigt min grej. Men måste ändå -.-' 

Skolan

Inte mycket i skolan heller. Vanligt skoldag. Det är skönt för idag fick vi sluta tidigare. Men hade ändå hemspråk efter skolan. Imorgon har jag sovmorgon. Börjar 9.25. Skööönt! Men läskigt att ingen är hemma på morgonen efter klockan 8.

Inte mycket mer idag. Och... en sak. Jag har faktiskt inte kollat på min thaiserie på nästan hela veckan. Men har tänkt att ska kolla alla serie på fredag! :D

Nu ska jag käka! Ses ses allihopa! <3






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!