Letar letar och letar!

Hej hej!

Sitter nu och lyssnar på musik och samtidigt leta efter mina barndoms vänner från Thailand. Hittar just nu ingen. Jag sökte på skolanswebbsidan. Skolan i Thailand där jag gick i innan jag flyttade till Sverige. Men den skolan går  ju mina kompisar inte kvar längre. :( Det var ju bara till 6 an och nu går alla mina gamla kompisar i 7 an såå! Men jag forsätter letar och se om jag hittar nåt! Men det roliga är att skolan har kvar den rektorn jag också har haft när jag gick. 3-4 år sen. Han har säkert jobbat som rektor i 6-8. Länge tycker jag iallafall! 


 
Nyss hittade jag den här bilden :D Hon i Rosa var min lärare. Hon hde mig när jag gick i 3 an :D Hon var bästa läraren jag har haft( i thaiand )för att hon var inte lika hård som alla andra!  Han i grå är rektorn. Då jag gick i skolan tills nu!



En dag i veckan ska man ha dem dem där kläderna annars har man uniform.




Skolan!



:D



Finare än vad jag gjorde när jag gick där, jag var ju lika gammal som dem är, men varför var min inte lika fin? hahha :P

Hittade ändå skolans hemsidan. Där fick jag se några bilder på mina gamla lärare iallafall :) Hittade inte några vänner men få väl ringa till mormor i Thailand och frågar om hon har sett mina kompisars föräldrar eller något! Frågar om msn eller telfonnummer så att jag kan kontakta dem.

Ses ses allihopa ,natti natti <3  













Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!