Lördagsmys!

Yooooo!

Jag ska berätta om min dag idag. hihi.^^
Jag vaknade klockan elva och gjorde i ordning mig och sånt. När klockan var tolv så kom mina kompisar hem till mig. Vilmer, Hakan och Viktor kom först och senare kom Max, Yuna, Hivron och Haneen. Vi kollade på Paranormal Activity 2 och lite av The Grudge 3 och Ali G in da house. Vi spelade lite Guitar Hero 3 också. Vid halv fyra gick vi till Vällingby och käkade på McDonald's. Gott! När vi åt klart så gick vi runt i Vällingby och kollade på kläder&saker. :) Sen så drog vi hem bara. Klockan 20.55 så sprang jag ner till hemköp och köpte monster åt Kareem och Alex, vi hann presic för hemköp stänger kl21. Efter det så stog vi och väntade på Alex, skit kallt XD När jag kom hem åt jag middag och duschade också. Nu sitter jag och pratar i skype och kanske ska sova snart för måste stiga upp ganska tidigt imorn. Vi ska hälsa på Thomas mamma.
MYCKET text :O Men här får ni också se lite bilder från idag! :D<3


Hakan & Vilmer


Hakan & Vilmer & Viktor. Haha!


Vilmer i kostym. Liite stor kanske? XD


Hivron & Vilmer & Hakan & Viktor. coolingar


Jag & Vilmer & Hakan & Viktor


Jag & Mannen i blåa byxor. Shit va gul jag är :O







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!