Muffinen hahahahahahaha!

Hallooooooj!

Klockan är ett och jag tror att Neui sover. Hon har inte bloggat alls idag :O Joo, hon började skriva men hon var så upptagen med sin thaiserie så hon skrev inte klart inlägget! Ajjabaja! haha men jaaa jag har ju bakat chokladmuffins som jag sa. Jag gjorde dubbelt så mycket smet än de andra gånger jag brukar göra meeen muffinsformar räckte inte :O Så jag hade jättemycket smet i alla muffinsformar och då blev d liite fail! Men det smakade som vanligt, alltså SKIIT GOTT! hihi^^ Bliderna kommer! Nu tänker jag kolla lite på thaiserie för det var så länge sen jag gjorde det! ADIÓS!<3





TADAAA!! ><''

Kanske skriver innan jag ska lägga mig! :)♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!