Rosa kläder!

Heeej Sveeejs! haha ><'

Idag har jag varit i Vällingby två gånger! Första gången med mamma och Neui. Då köpte jag en lite kläder och två BH. Bara rosa kläder! Eller nej förresten, en lila BH. Så det mesta jag köpte idag var rosa! På fredag ska jag köpa en till rosa tröja, vill ha den så mycket!!! Men jag har inga pengar nu, ska få pengar på fredag och då ska jag köpa tröjan direkt! :D Ni får se tröjan som jag ska köpa först och de som jag köpte får ni se sen! När jag kom hem från centrum så fick jag ett sms från en kompis om jag kan komma till centrum så jag gick för jag har ändå inget att göra^^ Vi satt o snackade, inget speciellt och sen så gick vi hem bara. Jaaa vi ska nu fixa middag! TACOS! Mums! haha VI SES!<3


Ska köpa den på fredag! KAWAII!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!