Skolan imorn!

Heeeeej allihopa!

Jag har nyss tittat klart på min thaiserie, den senaste avsnittet. Snart när skolan börjar kan inte jag titta lika länge/mycket längre för det är läxor och grejer. Imorgon är det första dag i skolan efter en lång jullov! >.< Jag har gjort mig i ordning. Ska strax lägga mig, men tror inte att jag kommer att somna direkt. Kommer säkert ligga vaken några timmar :/ Eller  så kommer jag att sova men istället vakna upp mitt i natten eller nåt. Det blir oftas så när jag sover tidigt. Måste vakna tidigt imorgon, kommer att såå trött.. Den är en sak som är kul imorgon.. Det är att träffa sina kompisar igen :]


Måste också hinna itid för att träffa Yasmin  till skolan imorgon :D <3

Har ni ett fint smeknak till namnet Yasmin? 

Men har det bra allihopa. Natti natti! 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!