Spagetti&Köttfärssås! BLÄ!

Hej på dej! HöHö^^

Jag har ätit Spagetti&Köttfärssås TRE dagar i rad! :O
Tisdag - Lunch
Onsdag - Lunch + Middag
Torsdag - Frukost
Hahaha det är gott! :D Har presic ätit klart, soppa inte spagetti hahaha XD Har inte hänt så mycket idag. Vi fick veta vilken dag vi ska åka på skidresa me skolan idag, 11 Februari! hihi KUL! WOOHOO! Fredag imorgon! Efter skolan måste jag gå till Vällingby och köpa lite godis och choklaaad. Det är så att jag, Hakan och Viktor ska tävla om vem som kan vara vaken längst igen så jag måste skaffa lite energi till mig själv! :D Just nu lyssnar jag på musik och kollar runt på facebook men ska gå kolla på tv nu. CYA!<3







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!