Thai movie 2010

Den filmen jag kollade på är slut T_T Den är nog den bästa thaifilm 2010. Jag brukar bara kolla på thaiserie som går på tv. Jag har kollat klart på alla mina serier och vänta på att dem nya ska laddas upp! Så idag hittade jag istället den här filmen som gick på bio i Thailand. Hörde att den var ganska sorgligt och det var den:( men slutade som vanligt bra!

Filmen heter: สิ่งเล็กๆ ที่เรียกว่ารัก (First love)

Hela filmen har inte laddas upp på youtube än. Bara trailer. jag kollade från en speciellt webbsida. Det kanske ser konstigt ut för dem son inte är varna med såna filmer:P Det är lite annorlunda om man jämför det med svenska/americanska filmer. Men dem flesta thaifilmer är så. Om ni vill kolla på trailer så finns de på inlägget innan som Gamm har bloggat. Det finns engelsk text:) Då kanske man förstår lite mer:P

BILDER



Killen som är huvudrollen! Så sööt! :D Heter Mario Maurer!




Mario!!! <3 (มาริโอ้ เมาเร่อ)










Finare och finare för varje år! :D
  Hon heter (ใบเฟิร์น-พิมพ์ชนก)


Tjejen som är huvudrollen i filmen:)


Aaa.. nu tror jag att jag ska lägga mig. Klockan mycket. Just nu: 4:58! Jag tror att jag och Gamm har vunnit över Hakan!


Sov så gott allihopa!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!