TT______TT

HALLÅ!

OJOJOJ!!! JAG HAR ALDRIG GRÅTIT SÅ MYCKET FÖRUT! Jag kollade på en thailändsk film och den var VÄLDIGT sorgligt vid slutet. Det var romantiskt sorgligt, och när jag tänkte att "Tänk om det där skulle hända med mig!" så började jag gråta mer&mer ><'' Men det blev HappyEnding men ja grät ändå på slutet, glädjetårar. Väldigt mycket tårar haha X'D Filmen heter สิ่งเล็กๆที่เรียกว่ารัก(A little thing called love/First Love) Här får ni se trailern^^ Trailern är inte sorgligt men slutet av filmen är det haha. Och visst är killen som är huvudpersonen så sööt >< haha!

 




Man ser inte på bilden att jag har gråtit. Men det har jag, VÄLDIGT mycket!T__T

GODNATT! Klockan börjar blir för mycket nu! Cya tomorrow!<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!