Utmaning..

Heej heej allihopa!

För några minuter sedan satt jag och kollade på thaifilm men nu måste jag vänta ungefär 28 minuter för att kunna kolla igen.. jag har kollat mer än 72 min såå, dem vill väl att man ska vilaxD hehehe.. Näädå skoja bara.. Jag vet inte riktigt varför. Men måste  ändå vänta 28 min. Jag har ingen bråttom  idag. eller inatt för jag ska vara vaken hela natten! Det är så att Hakan (Gamms bff)  xD Ajaa men Gamms kompis iaf, sen om dem e bff vet jag inte.. Vi kör en lek.. Vem som kan vara vaken längst inatt! Jag, Gamm och Hakan!

Vem vinner?   Vem tror ni? :D

Jag vet inte hur det kommer att se ut men jag tänker inte ge upp! :P 

Aaaa! juste! Jag är så stolt över att vinna över Gamm på bowling idag!!!!! :DD 160 poäng.  




2.05 söndag 2011-01-09! 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!