Utslängd

    Heej heej allihopa!

Skolan som valigt idag..  Gick faktiskt inte så bra.. Ville inte gå ut på rast men istället fick jag och några tjejkompisar (5-8st) gå ut  extra länge i det ISKALLA vädert, medans alla andra fick gå in och hade SO. Det var iskallt fast solen sken. Känner på att inte utveklingsamtalet kommer gå bra  iår. På musiken fick man välja instrumment som man ville spela på. Jag valde keyboard .. Det var svårare än vad jag  trodde, fick kramp. Sen efter skolan hade jag hemspårk och var men kompisar! Vi gjorde inget speciellt men det var ändå väldigt kul att vara med de som vanligt.

Torsdag imorgon.. Inget speciellt, skolan! Men jag har sovmorgon imorgon. Klockan 9.25 börjar jag :D Jag brukar vara i skolan vid 9 för att vara med på rasten men tänker kanske inte göra det imorgon eftersom det är  iskallt ute!!

Ha det så bra! Ses ses! <3








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!