Utveckligssamtal!

Heej allihopa!

Jag har utvecklingssamtal på MÅNDAG! Kommer inte gå så bra kan jag bara säga. Hon kommer säkert säga att jag pratar mycket på lektionerna.. Speciellt med (Yasmin).. Vi har aldrig suttit i samma bord i 4an och 5an för våran lärare vet att vi kommer snacka med varandra. Nu sitter jag inte i samma bord som Yasmin men NÄRA henne ändå så vi pratar lite då och då. Kan inte låta bli! Hehehe xD

Är nästa ganska säkert på att när jag kommer ut så kommer är första ordet/frågan mamma kommer att prata om är varför jag snacka så mycket på lektionerna!!

Jag bara hoppas att det går bra.. Jag gillar verkligen inte utvecklingssamtal:P Läääskigt!!

 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!