-.-

chacha blöggen!
Jag har jätteont i fötterna efter att vi har gått jättemycket i stan idag. Jag gick med mina klackar också. Gaaah! Just nu ligger jag framför mammas laptop i min säng. Kinesen har tagit över datan som ligger i mitt rum. EGO! Hon sa att hon ska kolla klart på båda serierna först sen får jag kolla. skit jobbigt hon e!! det kommer ju ta hundra år!! -.- och den här datan e ju lite paj också. Kinesen gjorde nått så den blev paj -.- allt e hennes fel! men jag ska kolla på min thaiserie på min mobil istället. Det går snabbare än den här datan iaf. aja slut prat. Berättar mer var jag har gjort idag senare. jag är sur nu. Tack o hej!!



Postat av: benna♥

och jag är yunas syster♥

2011-07-26 @ 14:19:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!