Äntligen sooool vavavava

Tjaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Äntligen fick man bada idag! Först var det folk här hos mig och vi kollade på film. Paul ni vet. En komedi med en alien som spelar huvudroll typ. Den var ganska okej. Sen drog vi till Kanaan och Jag, Yuna, Kareem och Viktor badade. De andra spelade volleyboll tror jag. Viktor fick ingen pigelin!! HAHAHAHAHA men iallafall, när vi skulle gå hem så hade jag en blåsa på lilltån så jag gick hela vägen hem med en sko. Det var intä kuuuul kan jag säga. Menmen, jag kom hem. Sen lagade jag middag. Det blev spagetti och köttfärssås. Sen kollade jag på Sverige-USA damfotboll medans jag åt middag. Sjukt tråkigt. Men kollade iaf hela den första halvleken. Så det tog 45 minuter för mig att äta upp min mat. Hmmm inte såå seg va? Hahaha nejhej absolut inte. Japp, nu måste man ju vara en duktig flicka så måste gå och diska nu. CYA!<3


Sötisen! :D


Han fick ingen pigelin! Moahahaha


Ser ni tvillingarna som går där framför mig? De med randiga tröjor
Och jag håller i min sko


ouch!


Alex + Arne =


Några bebisgrodor som vi hittade på vägen hem^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!