BOKAT!

YAAAAAAAAAAAAAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!! HAPPY POTTER IDAG!!!! hihihi I'M SO HAPPY!! Vi skulle egentligen gå hela familjen idag, men det fanns inte så många platser kvar så mamma ville inte. Så det blir bara jag och Kinesen idag. Jag trodde att mamma skulle betala åt oss om vi åker hela familjen så jag ville gå med familjen för jag vill ju inte betala. men nejnej vi skulle betala själva så det är lika bra att vi går idag -.- meeeen det ska bli hur kul som helt att äntligen få se slutet! :D just nu sitter vi och kollar på suckseed. Det är andra gången jag kollar hehhe. men hoppas ni ha en bra kväll för det kommer jag att ha! SES!<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!