Det kanske ni inte visste?

SKOLA

1. Gillar du skolan?: ibland.
2. Favoritämne?: Matte & Idrott. 
3. Värsta ämne ?: NO & Eng (föratt jag e sämst på de)
4. Är skolmaten god?: Helt okej
5. Vilken skoldag är tråkigaste? Hmm i 5an var det iallafall ''MÅNDAGAR'' 

 GLÄDJE
6. Är du en glad person?: Jaa, tror de iaf  
7. Vad gör dig glad?: vänner, familj och saker jag alltid vilja göra och när jag lyckas med saker jag vill.  
8. Önskar du att du var lyckligare?: mm ibland.
9. Är lycka överskattat?: ja
10. Kan musik göra dig glad?: Jaapp ;)

KÄRLEK
11. Är du kär?: Hmm vet inte riktigt.. har varit men försöker glömma personen just nu!
12. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: joodå
13. Har du en flick/pojkvän?: nää och det e sköönt
14. Är kärleken lyckligt för dig? Familj & Vänner, jaadå alltid men kärlek som flickvän/pojkvän, njaa ibland inte!
15. Tycker du att det är tråkigt att vara singel?: Nepp aldrig, bara skönt :P

FAVORIT
10. Nummer: 3
11. Färg: vit,lila,rosa,blå o svart
12. Årstid: sommar♥
13. Saknar du någon?: Jaa mkt <3
14. Humör för tillfället?: bäst.

ÖVRIGT
16.Det första du gjorde I morse?: På toa
17. Vad åt du sist?: En mufiins :P
18. Tror du på distansförållanden?: bra om man sku veta vad det betyder ;)
19. Vem tänker du på just nu?: Venne
20. Tror du att personen tänker på dig med?: jag vet ju inte?
21. Vart reste du sist?: i sverige, men om man menar utomlands så ere Thailand <3
22. Vad gjorde du igår kväll?: smsade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa i utseende
24. Ler du ofta?: haha ofc :D Vad gör man annars?
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek (kompis&Familj)
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland.
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen.
28. Vilken färg har din tröja?: vit.
29.Vad irriterar du dig på?: Finns mkt




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!