Det var en rolig dag!

Tjena Tjena!

Kom hem för en halvtimme sen. Bion var sjukt nice. Ni som inte har sett den, gå och se den!! Jag var kissnödigt typ i slutet av filmen. Och i slutet så kom det roligaste så jag höll på att kissa på mig. Men jag höll tills filmen var slut. Efter bion gick vi till Stockholms stadion och "kollade" på fotboll. Djurgården-Hälsingborg Haha vi stod utanför stadion. När vi kom dit så var det bara 10 minuter kvar av matchen så vi fick inte se så mycket. Det blev 1-1 Hahaha. Sen drog Yuna hem och vi andra gick till kungsträdgården och åt. Sen blev det promenad hela vägen till Gamla Stan och där tog vi tuben till vår älskade Vällingby. Jepp, nu har jag verkligen inget att göra. Tänker kanske gå lägga mig. Bara kanske, jag kanske hittar nån annan serie att kolla på. Haha men iaf så tänker jag säga godnatt nu. SOV SÖTT!<3




Framför Stadion. Där vi "kollade" på fotboll :)



Öhhhm aadu, va ska man säga liksom?


162 grabbarna


Godnattpuss






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!