fett irre -.- (åh va fult det låter)

Tjooo människor!
Vad var det jag sa?!??!! Hon gick aldrig från datan!! Hon pratade heeela vägen från där vi hämtade henne till Vällingby. OH MY GOSH! Sen fick jag aldrig sitta vid datan när vi kom hem för att jag har suttit varje dag i tio dagar! VAD VAR DET JAG SA?!?! -.- iallafall. Jag åt värdens godaste glass med mamma och typ kollade på tv och hade tråkigt medans Kinesen satt vid datan och chattade med sina kollakompisar som hon precis har varit med i TIO DAGAR! Måste de prata mera?!? gaah! Men nu ska jag fixa en ny design till en blogg. Cya!<3


Världens godaste glass! hihi
Har faktiskt inte smakat andra smaker. Det är bara för att det är mamma som köper Ben&Jerry's så det är hon som väljer smak -.- Men jag ska testa andra smaker nån gång men vilken smak då? Tips? :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!