I KILLED IT, BY MYSELF...

...or not really. Jag fick lite hjälp av Yuna! OMG! TAAACK YUNA! Från och med nu är du min Kung Fu Mästare!!!

OMGG!!! Jag dödade spindeln! Jag skakade och och fick nästan tårar när jag gjorde det. Jag är så STOOOLT över mig själv :D Den döda spindeln sitter kvar på väggen. Äckligt! När jag kollar på den får jag skuldkänslor. Den skrämmer ju livet ur mig så den förtjänar döden. Förlåt lilla spindeln! Det är ditt fel att du kom in i mitt rum. Så skyll dig själv. Nu kan jag sova utan att oroa mig. Pheeew. Juste! Om bilderna. Det går inte! Tyvärr. Ni får vänta och se imorn. Nu ska jag gå kissa. Höll nästan på att kissa på mig nyss. Bye!<3


SÅÅÅÅ HÄÄÄR läskigt och äckligt vad den!! Tur att den är död nu!
RIP. Mr.Spider




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!