Idaaaag!

Hellu hellu!!
Ni vet ju att jag var i stan idag. När jag satt och väntade på Kinesen och åt min kycklingsallad på Wayne's Coffee så dök plösligt Yuna och hennes kompis Ariuka upp. OMG! Trodde aldrig att vi skulle ses i stan! Men när jag åt klart så gick vi till BikBok för Yuna skulle köpa en tjocktjöja och gissa vad!?!? Jag köpte också kläder! omgg Hatar när det är rea för jag måste alltid köpa saker då. haha sen åkte vi vidare till Kista. och Kinesen åkte hem själv haha.Vi gjorde inte så mycket i Kista. Ariuka skulle typ byta sl-kort men det gick tydligen inte och sen gick vi och köpte glass. Sen åkte vi hem. Yuna följer med hem till mig och hon var här till åtta typ. Vi kollade på gamla videon, minnen! Det var kulkul! Tack o hej!♥


JAG IDAAAAG!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!