Ifall jag inte hinner blogga imorn!

Shaaa!

OJ SHIIIT klockan är 3 :O Skojar du? Jag var helt upptagen med att chatta och blogga så höll inte koll på klockan!
Jag vill bara blogga om vad jag har för planer imorgon ifall jag inte hinner blogga på morgonen! Jag vill inte att det blir som idag, att jag inte hann blogga!

Men planer inför imorgon är att jag ska till Kanan med mina kollokompisar (igen) Men imorgon blir vi fler, och då betyder det att det blir roligare ju fler man är! JIPPIE!! Det ska bli kul! Vi ska bada,äta glass & sola! Glömde nästan bort att kolla på vädret men gjorde det nyss och det ser bra ut 24 grader Inte lika varmt som idag, 28 grader men 24 ju ändå varmt!

Så nu MÅSTE jag lägga mig! Måste vakna typ 12 imorgon! Ska möta dom vid 1 vid basketplanet i Vällingby! :) Eller ohh nej! Kanske inte få vakna vid 12! Mamma är hemma och kommer säkert väcka vid 11!  ÅHH!! -.-


 GODNATT SÖTISAR!!!!! <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!