I'm CRAZY!

YOOO!!!
Ska gå sova snart. Ska vakna tidigt imorn. Idag har jag varit i Vällingby med mamma och Kinesen. Åt glass :D Sen kom Yuna och Naru. Vi gick runt och kollade på ryggsäck som Yuna vill ha. OCH! Såklart så köpte jag oxå saker!! gaaaah!! Idag blev det en tröja och två väskor. Fast köpte inte de med mina pengar, köpte de med mammas presentkort. Tur att man har en sån snäll mamma^^ Och imorn... ska jag köpa ännu mera kläder. hehehe Jag tror jag har blivit galen ;( nejnej jag ska bara köpa mjukisshorts hallååå!! inget mer! Jag är pank. hahaha inte konstigt. men godnatt då! Kulkul! Tack o hej!♥


Den rosa är Kinesens och den svarta är min.
Den svarta är finare, visst?








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!