Jag kunde ha dött

GAAAAAAAH SHOOOOO!!!!
Kom hem för typ tjugo minuter sedan. Det var kulkul hos Yuna idag!! :D Vi åt mat, chillade, "lekte" haha och kollade på två filmer! Den första var gaaaanska läskigt men vi kissade INTE på oss haha och dumma mig var lika bra som när jag såg den för första gången! meeeeen när jag och Naru skulle gå hem............... gissa vad?!?!?! Först började det BLIXTA gaaaaaaah och sen ÅSKA gaaaaaaah sen SPÖREGNA ojojoj värsta grejerna ;( jag var suuuuuperduuuuuper rädd! och Naru sa "oj, det här är ju som en skräckfilm" hela tiden! Men tur att Naru är längre än mig för blixten träffar den som är längst först moahahahahahhaa!! Men jaaapp det var min fredagsmys! :D och nu!! THAISERIER!!! godnatt till er som ska sova nu! Men jag kommer nog att vara vaken ganska länge idag hihihi Kulkul! Tack o hej!♥


Några dagar sen..

Yuna tog några bilder med hennes kamera, ska be henne att skicka de imorn så ni får se de då!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!