Kollobilderna! 2011 :)

Hellu :)

Dom har nu förresten laddat upp kollobilderna på Kollokompis.se men jag har glömt bort det helt.. Här är några bilder :) Det var inte så många bilder dom ladde upp.. Trodde det skulle vara fler.. Ledarna har tagit många bilder men har bara laddat upp från ena kamran men andra, TRÅÅKIGT! 

 
Jag sitter näst lägst fram :) Bananbåt! Skitkul!





Jag paddlade med Viktor och Tobias :)


Jag, Yasmin och Theo dr borta :)


Hajken :D




Vattenkrig första dagen. Kände ingen förutom yasmin :P


UDDEN WATER CAMP JUNIOR :)


Kvällsfika och mysiga kvällar med musik :) Saknar det!


Oskar,Viktor och Tobbe ;)


Snygga dom set ut asså XD






PUTTA LEDARE I VATTNET!! hahaha de var kul :D



 
Jag&Yasmin <3


AHAHA Ivar! Va snygg du e :P


HAHA snygg väska du har :D





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!