Min dag som bilder!


Cooooooolt!!



Haha jag var så rädd att den där vakten skulle skjuta mig med hans coola vapen men jag ville ändå ta ett kort med honom^^ Så den här bilden får blir min nya profilbild! Haha jag såg ganska rädd ut va?


Eftersom vår lilla vän Naru är halvfinskt så var vi tvugna att besöka denna kyrka.
Men kyrkan var tyrärr stängd ;(
När vi gick i Gamla Stan så skulle vi låtsas att vi var finska turister men vi misslyckades för Naru har G på finska så han kunde inte lära oss så mycket. Det enda han kan är hans finska efternamn, Ihanus!
HAHAHAHAHAHAHAHHA va elak jag är HAHAHAHHAHAHAHAAHAH


Slottet


Har aldrig sett tjejer som jobbar som vakter. Coolt!


Det blev en ganska lång promenad till Statshuset, ser ni den i bakgrunden?


mumsig!


HAHAHAHAHAHAHA



R.I.P alla som dog i Oslo! Hemsk händelse ;(


Haha va fan var det där för min?


Maaaaaaaaaaaaaat!!!!!

Haha ganska många bilder vaa? Det var en kulkul dag. Tack o hej!♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!