Sol&Bad again!

Tjeeenaaa, jag är fortfarande lite chockad. Hur fan kom spindeln in?!?!?!?!

Aja iallafall, jag levde den här gången också! Kanske inte nästa gång! Idaaaag har jag och mina vänner varit i Kanaan igeeen!! Haha Men vi badade mycket mer idag så jag tyckte att det var roligare. Först satt vi tjejerna själva och killarna gick till en annan klippa. Sen simmade jag, Yuna och Haneen till en brygga och badade där en stund. Och så gick Caroline till killarna. Sen simmade vi tillbaka till killarnas klippa och badade där med de istället. Så aa, fick simma ganska mycket idag med det är bara bra, känner mig såå otränad! Det var länge sen jag tränade ju. Solade mycket oxå. Märkte att Vilmer var brunare än mig idag. Inte braaaa! Kanske måste sola mer då? Ska försöka. Jepp, jag kom hem nio och åt som ni vet och medans jag åt så kollade jag på min serie samtidigt så nu har jag inget att kolla på. Va fan ska jag göra för nått? Bläää va tråkigt! Hejdåååååå!<3


The girls! Caroline, Haneen och Yuna<3

 

The boys you know!





Tog inte så många bilder. Man måste ju njuta av detta fin fina värdret!!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!