Stan bror

Heeelllluuuu!!
Har ätit middag och nu sitter jag vid datan och läser bloggar. Har varit i stan men Yuna och Max idag. Först i kungsträdgården, bara gick haha. Sen åt vi jättegoda glasser i Gallerian bredvid Kungsträdgården. Sen gick vi och kollar lite i affärer i Drottninggatan. Chill men trevligt :) Jag kom hem med tre par skor oxå hihihi^^ Bilderna från dagen kommer snart! Juste!! Igår när jag var och hämtade Kinesen. Det första hon sa till mig var... Gamm, du har blivit tjockare! Jag bah OMGGG NEEJ! -.-<3


Första gången jag köper klackskor. Jag hade på mig dem direkt efter jag köpte och gick runt i stan med dem här. Fick lite ont i fötterna när jag kom hem. Men nu känns det inget. hahaha^^


Älskar färgerna!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!