Stan imorn (hoppas inte)

yooo bror! Kinesen ska gå på bio med sina kompisar imorn. I stan. Och hon får tydligen inte åka själv. Inte vad jag vet iallafall. Ska fråga mamma på morgonen imorn. Annars måste jag följa med henne och förmodligen vara i stan själv medans hon kollar på bio. gaaah vet inte var Yuna är, hon skrev på bloggen att hon ska åka till Borås så hon är nog där nu. Kan tänka mig hur tråkig jag kommer ha i stan alldeles själv. bläää menmen jag överlever nog. Och om jag ska med så måste vi åka typ 12. omg! ni vet ju att 12 är för tidigt för mig. och jag kommer ha svårt att somna ikväll. ohhhh hoppas hon får åka själv! men nu ska jag försöka sova så godnatt!♥


;) :*
Kulkul! Tack o hej!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!