Stan jaoooo

Shuulululu!!
Jag, Yuna och Naru var som sagt i stan idag. Yuna var med sin syster i stan så Jag och Naru åkte dit och träffade henne. Vi gick runt i stan, köpte glass i kungsan. Haha jag tappade min glass precis när jag hade köpt den^^ Sen gick vi runt i gamla stan. Det var mysigt där och vi har bestämt oss att vi ska åka dit på vinter. Först åka skridskor i kungsan sen gå runt i julmarknad och sen dricka varmchoklad på nått mysigt ställe i Gamla Stan :) Kulkul va?!?! :D aja sen gick vi runt vid slottet och vi tänkte besäka Suomalainen Kirkko haha Finska Kyrkan alltså men det var stängt :/ efter det gick vi till Stadshuset. Jag köpte en mjukglass och vi satt där och badade fötterna. Sen åkte vi till Fridhemsplan och åt på Donken. Hihi När vi kom till Vällingby träffade vi Haneen. Vi pratade och skrattade som vanligt :) Sen var jag tvungen att gå hem för jg skulle tvätta. Jag tänkte komma ut och träffa de igen efter jag har tvättat men sen så var jag tvungen att äta så jag kunde inte komma ut. Jaja vi får nog ses någon annan dag då. Men nu ska jag fortsätta kolla på min serie. Har tagit många bilder idag men jag lägger upp de i nästa inlägg. Kulkul! Tack o hej!♥


Ayu & Naru & Yuna




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!