Vad gjorde jag idag? :o

Heeeeej på er!

Sitter och dricker varm mjölk med honung :) Och har typ nyss laddat in bilder från idag.. Jaaa som ni såg så bad jag Gamm blogga åt mig today föratt jag inte hann :P Skulle möta alla vid 2. Vi var i centrum.. På donken och satt i skuggan i 2 timmar och snackade. Och det roligaste var att vi drev med folk :P

Jag gick fram till en gammalgubbe och sa: Ehh ursäkta, det e så här att jag har tappat bort min tandborste och jag undrar om du har sett den eller ha tid att hjälpa mig att leta efter den :P

 Då sa han: Neej jag vet inte vad den är och jag har inte tid, sen gick han! haha

Jag sa också till en fullis att hon va fiin.. Hon bah: vaaa? aa tack.. Du är ju också jättefin ;) hahaha men de där var en komplimang! Fast... att säga att en fullis e fin.. hur ofta gör man det liksom? xP

Aa men så var min dag idag iaf! Kul vare :D






 


                       









                                            
















































                                                  




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!